søndag 11. januar 2015

Done!

Hei folkens!!!   :)

I dette innlegget skal jeg skrive litt om bokas temaer og min mening om den!

Etter min mening, er hovedtemaene kjærlighet og kristendom. Selv om Hadassa opplever mye smerte, fortsetter hun å elske de rundt henne av hele sitt hjertet. Marcus finner TRUE LOVE, og er klar til å gi opp alt for å holde på den kjærligheten. Hadassa må velge mellom Gud og Marcus, hun klarer ikke å si "Ja" til Marcus fordi han ikke er kristen.

" - Når to okser blir satt under det samme åket, må de trekke i samme retning, Marcus. Hvis den ene trekker mot høyre og den andre mot venstre, hva skjer da?
  - Den sterkeste vinner, svarte han.
  - Slik vil det også bli med oss. Du vil vinne. "
                                   Varsler i vinden, side 510

Jeg syntes boka var veeeeldig bra og spennende!! Som jeg sa i begynnelsen: - Jeg er glad i romantiske bøker! Jeg anbefaler den til folk som er glad i slike (romantiske) bøker og ikke har noe imot kristendommen.

1 kommentar:

  1. Flott at de likte boka så godt! Ut fra tema og innhold viser du at den er spennende og kanskje særlig romantisk. Fin blogg om denne boka.

    SvarSlett